דרושים

מנהל/ת למרכז ההזמנות, המידע ושירות לקוחות

לגן החיות התנ"כי, בירושלים דרוש/ה מנהל/ת למרכז ההזמנות, המידע ושירות לקוחות

גן החיות התנ"כי מפעיל "מרכז מידע, הזמנות ושירות לקוחות" המרכז תחתיו מגוון שירותים בגן החיות ובכלל זאת המענה הטלפוני והפרונטלי לקהל, תיאום ביקורי הקבוצות בקרת הכניסה ושירותי הקופה. אם אתם מומחים בשירות לקוחות, בעלי ניסיון בניהול צוות עובדים, כישורים בינאישיים יוצאים מן הכלל ומחפשים לעבוד במקום מרתק בירושלים -הצטרפו אלינו!

 

תכולת תפקיד

·        ניהול צוות מרכז ההזמנות, עמדות מידע לקהל, בקרת כניסה והקופה: הכשרת העובדים, בקרה והנחיה מקצועית, שיבוץ למשמרות.

·        הכרות מעמיקה וניהול מערכת המחשוב השולטת על ההזמנות, הכרטיסים והדו"חות. גורם מקשר מול מפתחי המערכת לכל בקשות פיתוח, שינוי והתאמת התוכנה.

·        אחריות על המענה הטלפוני הממוחשב ועדכונו עפ"י צורך.

·        אחריות על תיאום הסיורים והפעילויות מול המחלקות השונות בגן החיות ובאקווריום (מחלקת החינוך וההדרכה, מחלקת הטיפול ועוד).

·        הכנת הצעות מחיר לפעילויות.

·        מענה לפניות לקוחות בעל פה ובכתב.

·        השתתפות בהשתלמויות והכשרות שונות שיקבעו ע"י ההנהלה.

·        נטילת חלק במשימות כלליות שונות וסיוע למחלקות אחרות, כפי שיתבקש מעת לעת ע"י הנהלת הגן.

 

דרישות התפקיד

-        ניסיון מעשי מוכח מהשנים האחרונות בניהול צוות עובדים, בדגש על צוות שירות לקוחות וקופה.

-        היכרות עמוקה ויכולת עבודה משמעותית בסביבה ממוחשבת ושליטה ביישומי  office ותוכנות CRM.

-        יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.

-        חריצות, יסודיות, סדר וארגון.

-        שליטה מלאה בשפה העברית ויכולת התנסחות בכתב ובע"פ ברמה גבוהה.

-        שליטה בשפות נוספות – יתרון.

 

מידע כללי:

כפיפות – מנהלת שיווק ולקוחות.
מיקום המשרה –  גן החיות התנ"כי ירושלים
היקף העבודה -  משרה מלאה.

תחילת עבודה – מיידי.

·        המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד

·        גן החיות אינו מתחייב להזמין לתהליכי המיון את כל מגישי המועמדות.

 

הגשת מועמדות בצרוף קורות חיים יש לשלוח אל: jobs@jerusalemzoo.org.il בציון שם המשרה.